دین رسانه ای

رسانه،دین،جامعه

دین رسانه ای

رسانه،دین،جامعه

ادع الی سبیل ربّک بالحکمة والموعظة الحسنة وجادلهم بالّتی هی احسن- سوره نحل آیه125

طبقه بندی موضوعی

بر خوان کریمان

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ


هر کس به عیادت بیمار برود، هفتاد هزار فرشته او را مشایعت مى کنند و برایش آمرزش مى طلبند تا آن گاه که به منزل خود برگردد.(امام صادق علیه السلام)کافى 3/120/2


رسم زیبایی که سال های گذشته  توفیق بود در آن مشارکت داشته باشیم دیدار از بیماران در روز میلاد کریم اهل بیت است. معلوم نیست امسال این امر میسر شود یا نه.  خانه امام مجتبی علیه السلام سرای کرامت و بزرگواری است. بیایید برای شفای بیماران به ویژه بیماران خاص  در شب میلاد فرزند بانوی مهر  با ترنم زیبای صلوات بر او و خاندانش همگام با فرشتگان قدومش را بر چشم دل بگذاریم.

طرح ختم هزاران صلوات نذر قدوم امام مجتبی  به نیت شفای بیماران .

و سهم شما بزرگوار؟؟؟؟؟

یا علی 




  • کاوش

نظرات  (۷)

سلام...ممنون که سر زدید..

منم 100 تا صلوات میفرستم...

التماس دعا

موفق باشید...

پاسخ:
سلام طاعات قبول ممنون
  • هوادار کوی او
  • سلام بزرگوار
    نماز و روزه و این نیت قشنگتون قبول باشه
    انشاالله  100 صلوات
    ومن الله توفیق...
    پاسخ:
    سلام
    طاعات شما هم قبول درگاه حق. ممنون
  • کوهستان آرام
  • قبول باشه بانو .  :)))
    پاسخ:
    طاعات شما نیز
  • زهره شریعتی
  • ما هستیم. علی الحساب هزارتا.
    پاسخ:
    قبول باشه
  • یک پسر مجرد
  • سلام
    اصن بحث دعوای فمینیستی و این حرفا نیست. من خودم به شخص مخالف این بحث های مسخره و بی سر و ته تضاد زن و مرد هستم. این که بگیم زن ها این مدلی هستن، مردها این مدلی، پس زن ها بد هستن و مردها فرشته اند!!
    منظور من بر سر بحث های خاله زنکی و بی پایه و اساسی هست که گاهی میشه بدون توجه کردن بهشون و نادیده گرفتن رفتار غلط دیگران از وقوع اختلافات خانوادگی جلوگیری کرد. خاله زنک بودن هم فقط مخصوص زن ها نیست(هر چند که این ژن به صورت فراوان و غنی سازی شده!! در زن ها بیشتر از مردهاست)
    الان به نظر شما اینکه پاچه یه نفر بگیریم که چرا من گفتم خداحافظ و تو جواب ندادی میشه رسیدن به یک جامعه ی پویا!!!
    + بابت معرفی کتاب علامه بسیار سپاسگزارم ازتون/
    اون نیمه دیگه رو باید در یک مکاشفه از جناب شیطان سوال کنم :))
    باور کنید حدیث داریم در این مورد. جدی میگما ... حالا شاید سند و راویش قوی نباشه، اما من این حدیث شنیدم که گفتم/
  • امانت دار زهرا
  • سلام خواهش می کنم
    یاعلی
  • امانت دار زهرا
  • سلام ممنون که سر زدی بله حتما دعا می کنم
    یاعلی
    در پناه حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی