دین رسانه ای

رسانه،دین،جامعه

دین رسانه ای

رسانه،دین،جامعه

ادع الی سبیل ربّک بالحکمة والموعظة الحسنة وجادلهم بالّتی هی احسن- سوره نحل آیه125

طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹ ق.ظ

به یاری خدا و نگاه مهربون اهل بیت تصمیم دارم مطالبی را که در وادی دین،رسانه و جامعه مطالعه میکنم در اینجا با دوستان به اشتراک بگذارم. اولین پست را روز شهادت برکت شهرمان حضرت احمد بن موسی میذارم به این امید که ایشان را در حق طلبی ، شناخت امام زمانم و تسلیم ولایت بودن سرمشق خود قرار بدم.  



  • کاوش

نظرات  (۴)

سلام علیکم
میبینم که به سلامتی وب جدیدتون رو راه اندازی کردید. انشاالله که با همین روحیه و اخلاص راهتون رو ادامه بدید و از طریق همین رسانه ی مجازی بر قلوب و اذهان دیگران تاثیر مثبت بزارید.
پاسخ:
سلام  بر اولین بازدید کننده این وب. ان شاءالله همیشه با نظرات خوبتون  مهمون این کلبه باشید
یا علی
چه جالب!
السابقون السابقون اولئک المقربون
در مورد مهاجرت خدمت شما عرض کنم بنده قصد داشتم از این سیستم استفاده بکنم و همه ی مطالب وب قبلم رو بیارم روی منستان اما سیستمشون مشکل داشت. ارور سرور میداد. مشکل از بیان بود. بعد از چند روز کلنجار رفتن با سیستم مهاجرت آخر سر بیخیال مهاجرت شدم و گفتم بهتره که فقط برخی از مطالبم رو گلچین بکنم و بفرستم روی وب جدید و همین کارم انجام دادم.
حالا مشکل شما چیه؟ چه اخطاری میده؟
پاسخ:
انگار اصلا فعال نیست. چند باری آدرس وب قبلی و فعلی را دادم خبری نشد. ظاهرا همین کارو من هم باید انجام بدم.
خودتم این ور دوربین می ایستادی دل تنگیمون برطرف می شد ! مهاجرت از سایت جدی به جدی تر مبارک باشه ایشالا مطالب مهم و مهم تر توش بنویسی و بخونیم در پناه حق موفق باشی
پاسخ:
سلام
ما هم مشتاق دیداریم. شنیدم راهی تهران هستید . خوبه گاهی میتونیم بهت سر بزنیم. راستی طرفای ما هم بیاین خوشحال میشیم. از لطفت به اینجا ممنون

منتظرت هستم هر وقت اومدی تهران بیا سراغمون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی