دین رسانه ای

رسانه،دین،جامعه

دین رسانه ای

رسانه،دین،جامعه

ادع الی سبیل ربّک بالحکمة والموعظة الحسنة وجادلهم بالّتی هی احسن- سوره نحل آیه125

طبقه بندی موضوعی

second life 2

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲ ق.ظ

خلاصه ای از سخنرانی دکتر حسن عباسی اینجاست. با تشکر از مدیر محترم "منستان" که لینک سخنرانی ها را فرستادند. ان شاءالله به شرط حیات گزیده ای از چند مقاله در این مورد را هم در آینده خواهیم داشت.


تکنولوزی در حال متحول کردن فرهنگ است.ما شاهد دیجیتالیزیشن و دیجیتالی شدن زندگی انسان ها که از مولفه های کلیدی جهانی شدن هست می باشیم. ضریب نفوذ دیجیتالی شدن به قدری جدی است که ما تا سال 1400 ما در تراز 6 کشور اول دیجیتالی هستیم. سیزده مگا ترنت(ابر روند) برای جهان پیش رو در نظر گرفته شده که یکی از آنها  دیجیتالی شدن هست.

  • کاوش

نظرات  (۴)

سلام
ممنون
بهره بردیم

پاسخ:
سلام
لطف دارید
سلام علیکم
1- قابلی نداشت، وظیفه بود.
2- الان مشکل شما با ادامه ی مطلب در چه چیزی هست؟
شما انتهای این مطلب ادامه مطلب گذاشتید در حالی که اصلاً ادامه ای برای مطلبتون تایپ نکردید!! شما ابتدا متن مورد نظر رو تایپ می کنید و بعد اگه دوست داشتید از یک جای مطلب به اون ور "ادامه مطلب" میزنید.
مثلا الان شما بعد از جمله "در آینده خواهیم داشت" یک کلید ادامه مطلب بزارید.  با این کار فقط تا اون قسمت از متنتون توی صفحه ی اول وبلاگ نشون داده میشه و الباقیش رو باید با زدن دکمه ی ادامه مطلب بخونن. شاید منظورتون این بود که در قسمت پیش نمایش نشونتون نمیده. اما پس از ذخیره سازی مطلب از هر قسمتی که کلید "ادامه مطلب" رو درج کرده باشید اون مطلب نشون داده میشه.
3- توصیه میکنم قبل از محل تصاویر برای کم کردن حجم صفحه ی اولتون "ادامه مطلب" بزارید تا سرعت Load شدن صفحه ی اولتون بیشتر بشه.
پاسخ:
سلام
من به همین شیوه ادامه مطلب را میذارم حتی یه مدت هم نمایش میداد ولی نمی دونم چه مشکلی پیش اومده که ادامه مطلب نمایش داده نمی شه.
ممنون از راهنمایی تون
زیبا
پاسخ:
سلام
تشکر
  • امانت دار زهرا
  • سلام من از وب شما خیلی خوشم امد
    به من هم سر بزنید یا علی
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون از حضورتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی